wtorek, 3 września 2013

matematyka;c

Cześć:*
Jak tam Wam mija pierwszy dzień nauki? Haha.
Mój jakoś, chociaż nasza ukochana wychowawczyni, a jednocześnie matematyczka, już nam zadała 8 zadań! Tak! OSIEM!
Muszę je zrobić.
Ale jakoś mi się nie chce.
Deszcz u mnie pada i jest dość jasno i w ogóle, gdyby nie dźwięk, tobym nie powiedziała, że pada.
Dobra biorę się do matematyki.
A tak poza nią, Patsi znowu zaczęła szippować 'Mawid'. To taki parring. Skrzyżowanie imion: Gośka+Dawid. Dżiz, jak ja tego nie lubię...........
Arwwwwwwww, matematyka!
Zrobiłam pierwsze.
Czas na drugie. Nie ogarniam go, muszę skorzystać z pomocy, h3h3h3.
Szuka się:D
Mam gazetę: 'Women's Health'.
Patsi nie ma na gg, świnka.
Dobra,znalazło się to zadanie.
Kurde, coś mi się popsuło.
Będę sobie słuchała oł, ju tacz maj tra la la!
Dobra, kolejne zadanie z matematusi.
'Ile zer mają podane liczby?'
PO CO MI TO?!
Muszę sobie pomóc.
Sama tego nie zrobię za Chiny.
Tyle, cześć:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz