niedziela, 1 września 2013

żegnajcie wakacje.


Piękne nózie*-*
A tak w ogóle, to cześć!:*
Jak oznajmia tytuł mojego posta, wakacje się skończyły. Dziś ostatni dzień. Ale ja będę tęskniła za późnym wstawaniem;c
No ale. Tu koniec czegoś bardzo przyjemnego, a z drugiej strony rozpocznę ćwiczenia. Regularne. Nie robiłam wczoraj, ani przed wczoraj, bo miałam ooooooooookroooooopne zakwasy! Teraz wiem, że te ćwiczenia coś dają, wiem, że mam mięśnie!
Zacznę zdrowiej jeść. Ograniczę słodycze. Będzie trudno, ale dam radę. 
Muszę dać!
Jutro trzeba wstać o 7 rano;c Oh God. Najpierw do Kościoła na 8.00, potem na piechotę do szkoły. W sumie to nie wiem, jakie ubiorę buty, bo nie mam nowych. Ale mam za to taką cudną sukienkę, jednak moje nogi nie wyglądają w niej tak cudnie;c
Muszę chyba jeszcze kupić rajstopy. I jutro jak będę wracała ze szkoły, to wpaść do apteki po 2/3 pudełka Alerteku. Kupię też(jak znajdę) gazetę 'Women;s Health'. 
Dobra, nie wiem co pisać. Kończę więc tego posta, jakże nudnego zapewne. Miłego rozpoczęcia roku Wam na jutro życzę:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz