niedziela, 8 września 2013

po weselu.

Cześć!
No więc jak oznajmia tytuł: już po weselu. Matko, nie żyję. Nogi bolą, ale było pozytywnie.
Dziś nie jechałam na poprawiny, bo w sumie nie mogę patrzeć na jedzenie no i oczywiście ukochana wychowawczyni musiała nam już w poniedziałek robić sprawdzian, ogromne pozdrowienia dla ukochanej pani Cz. choć wiem, że nie czyta tego nikt z mojej klasy i w ogóle pewnie z mojego otoczenia.
Słucham sobie tego teraz. Lubię to.
Matko, muszę się wziąć za tę matematykę. I słówka z angielskiego.
Z matematyki tylko powtórzyć w sumie system dziesiątkowy i rzymski i będzie okej. Otworzę książkę.
A po przecinku są:
część dziesiątek, część jedności, część setek, część tysięcy, część dziesiątek tysięcy itd.
Okej, To ogarniam trochę. Teraz rzymski.
Zawsze myli mi się 4 i 6. Tak więc:
4 = IV,                                                                  6 = VI
zgadza się?
Mam nadzieję.
Notacja wykładnicza to iloczyn dwóch liczb, z których jedna jest liczbą równą lub większą od 1 ale mniejszą od 10, a druga jest potęgą liczby 10, czyli np. 4*10^9.
Jest dobrze. Teraz parę słówek z angielskiego.
height - wzrost
of medium height - średniego wzrostu
short - niski
tall - wysoki
hair - włosy
bald - łysy
blond(e) - blond
brown - brązowe
curly - kręcone
dark - ciemne
grey - siwe
long - długie
plaits - warkocze
ponytail - kucyk
schoulder-length - do ramion
spiky - nastroszone
straight - proste
wavy - falujące(loki)
age - wiek
in her/his late teens - od 16 do 19 lat
in her/his early thirties - od 30 do 33 lat
middle-aged - średni wiek
old - stary
young - młody
build - budowa ciała
fat- gruby
fit - wysportowany
overweight - z nadwagą
plump - pulchny
slim - szczupły
thin - chudy
well-built - dobrze zbudowany
special features - znaki szczególne
beard - broda
freckles - piegi
glasses - okulary
wrinkles - zmarszczki
eyes - oczy
blue - niebieskie
brown - brązowe
green - zielone
looks - wygląd zewnętrzny
beautifull - piękny
pretty - ładny
handsome - przystojny
ugly - brzydki
Zostanie mi jeszcze 11 rubryk do nauczenia na środę. Oh God.
Piękne ciałko*-*
Jak mi się skończy @, będę ćwiczyła! Muszę, chcę, pragnę!
I może zacznę biegać. Pan mnie ostatnio pochwalił. Ale mam słabe płuca, bo bardzo, jak to Patsi mówi, sapię jak biegnę. Muszę nad tym popracować. 
Muszę jeszcze dziś na 18 do Kościoła, więc mykam, jeszcze sobie prześlę piosenki i ubiorę się, zjem może coś, posiedzę na dole i koło 17:30 wyjdę, bo muszę dziś siedzieć w Kościele, bo @ i mogę się źle poczuć czy coś. Cześć:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz