sobota, 3 sierpnia 2013

cztery.

    Zakupy udane, chociaż nie kupiłam spodenek, dresów i bluzy. Mam za to 2 pary butów i koszulkę.
Jedna para butów to buty podobne do AIR MAX'ÓW, ale nimi nie są. Ogroooomna oszczędność pieniędzy. Dałam za nie 72,- , gdy na oryginalne musiałabym dać coś koło 500,-.

TO ONE*-*

Kolejne to buty typu VANS. Są granatowe, ani trochę oryginalne(w sensie marka) i taańsze! Kosztowały mnie jedyne 35,- , gdzie za oryginały musiałabym dać też koło 500,-.

TO ONE*-*

Ostatnią rzeczą zakupioną przeze mnie jest koszulka w BUTIKU. Dałam za nią 19,99. 

TO ONA*-*
Jest na niej napis: Come with me you will be happy. Według mnie powinno między 'me' a 'you' być jeszcze 'if', ale nie jestem dobra z języków, więc nie wiem. 
   Po powrocie posprzątałam w domu i skończyłam 4 i 1/2 część 'PAMIĘTNIKA KSIĘŻNICZKI'. Tak, owszem. To 4 i 1/2 część. Zaczęłam też 5 ;). Szybko mi one idą. 
        To tyle na dziś chyba. A no zapomniałabym! Zaczęłam wczoraj pisać takie jakby opowiadanie. Jak możecie, to przeczytajcie prolog chociaż TU. Dziękuję Wam baaaaaaardzo(jeśli ktoś to czyta;)).

                                                                                                  chewing gum



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz