czwartek, 22 sierpnia 2013

siedemnaście.

Hej, cześć, joł!
JESTEM GŁUPIA, GRUBA I W OGÓLE NIC NIE UMIEM!
Bo tu chodzi tylko o 4 ćwiczenia! Czy to tak wiele? Najwidoczniej dla mnie tak. Nie potrafię się nie tyle co zmotywować, ale zmusić do zrobienia ich. JESTEM GŁUPIA NO I GRUBA, A ŻE BRZYDKA TO JUŻ SZCZEGÓŁ.
Jutro z tatą do PLUSa. Wreszcie może własny telefon, na MIXPLUSa. Się znaczy mam telefon, ale to nie to samo XD. Aj nie zrozumiecie mnie xd.
Gram sobie w Odlotową Farmę 3 Epokę Lodowcową, ale mnie trochę znudziła, i idę szukać jakiejś innej gry. Nudzę się.
Od poniedziałku pobudka o 6.35. Gonia robi za niańkę hehs.
Mój ask. Możecie pytać, nie obrażę się;)
Zadawałam pytania takiemu jednemu koledze z klasy, za kim tęskni i w ogóle. No i on mówi, że powie, jak ja powie, jak mi na imię, no i napisałam, że Daria. LOL, szalona ja hehs:D.
A to mój stardoll, weźcie mi dajcie serduszka! ;* chyba że otwiera się wasza własna strona, to dajcie serducha na: mjurjel. Błagam<3
Pogram w to i może to.
Przeglądam też archiwum na GG. DŻIZ. Żegnam<3
                                 chewing gum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz