środa, 21 sierpnia 2013

szesnaście.


     No hej! Pogodę mam beznadziejną. Pada deszcz... Miałam pójść się zarejestrować do dentystki, bo mój cudny mleczak kłuje jak igła, albo jeszcze gorzej. Muszę się go pozbyć. MUSZĘ. 
  Nie ćwiczyłam wczoraj. Brak czasu. Ale postaram się dziś. W końcu trzeba zacząć. Trzeba znaleźć czas na to, żeby spełniać powoli swoje marzenie o byciu szczupłą. A moim celem, nawet może i marzeniem, jest mieć szczupłe nogi. 

    Takie były by okej;). Nawet bardzo okej!
 Będę to robić, tylko muszę znaleźć mój metr, bo go gdzieś posiałam;c
I
I
I
\/
PAMIĘTAĆ!
  • piątek, po 16 odebrać plecak od krawcowej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • znaleźć zielony metr krawiecki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zarejestrować się u dentystki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • robić ćwiczenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • wydrukować zdjęcia na tablicę motywacji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                 chewing gum.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz