poniedziałek, 26 sierpnia 2013

dwadzieścia.

Cześć. Nie wierzę, że wytrwałam i już 20 post. Jednak potrafię. Może z ćwiczeniami też tak będzie. Zacznę dziś robić.
Ale okej. Byłam dziś zajmować się tymi chłopcami. Musiałam wstać o 6.40;c To było najgorsze. Siedziałam u nich do 15, bo potem przyjechał ich tata. No więc poszłam i zdążyłam pojechać z mamą do Tbg po książkę i podkładkę na biurko. Szkoda, bo nie mam jeszcze niemieckiego. Ogromny ból..........
Kaskę mam dostać w piątek po 15/16, ale mama mówi, że mamy nie brać wcale kasy. Ale to takie piękne, okrągłe 250zł ;cccccccccccccccccccccc
Czytam sobie vitalie, a tu taka jedna dziewczyna: werczysław zrobiła opcję 'tylko dla zalogowanych'. No nie;c Jeszcze tylko brakuje, żeby mulwabulwaiziemniaki tak zrobiła, to nie będę miała w ogóle po co tam wchodzić. SIę znaczy czytam też innych dziewczyn, ale no je lubiłam czytać. Bardzo.
Słucham sobie właśnie tego. Lubię to.
Matkoooooooooooo, jutro też pobudka o 6.30;c O nie. Jedyny minus chyba.
Mój plecak dziś będzie u mnie w domu*-*. Kaśka mi go przywiezie od Szczepana. ndjenfcirejcmirdm<3 Wreszcie zobaczę mój plecaczek na żywo. JSIxcjdicnidksjmxkindusicjk<3
Sprawdzę sobie, jakie Malwina lubi strony, tak bardzo się nudzę.........
Łooooooooooooooo, tylko 52 o.o Jakkkkkk? ;>
O nieeeeeeeeee. O nieeeeeeeeee. O nieeeeee. Co beeeeeeeeeka XD
''-Hej!Muszę iść do spowiedzi!
-A co, masturbowałaś się krucyfiksem? ''
O nieeeeeeeee XD
Dobra, tyle. Cześć.
                                                                                                                           chewing gum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz