niedziela, 25 sierpnia 2013

dziewiętnaście.

Cześć komukolwiek, kto to czyta.
Ej serio, ktoś to w ogóle czyta? Bo nie wiem, czy jest sens tu cokolwiek pisać.
Ale dobra.
Wakacje się kończą, a ja wyglądam w sumie tak samo. 
Nic nie zmieniłam. No może tylko trochę przemeblowałam pokój. No i dziś zrobiłam sobie tablicę motywacji. Mam na niej obrazki różne typu jakichś zdjęć szczupłych nóg czy motywujących tekstów. Bo bardzo zależy mi na szczupłych nogach. 
Boże, moja młodsza siostra jest głupia....... Tak bardzo............
Gram sobie w stardoll'a, szukam motywujących obrazków na stylowych, a zaraz na zszywce. Trzeba dopełnić tablicę motywacji. 
Jutro idę rano zajmować się chłopakami. Teraz już nie ogarniam, czy idę cały tydzień czy jak. Mają oni tak wszyscy wiele problemów. Tak wiele..............
Boże. Nie wytrzymam z tym, cokolwiek to jest.
                                                                                                      chewing gum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz