czwartek, 8 sierpnia 2013

dziewięć.


         Hej!
  Wczoraj o 15 byłam opiekować się takimi dwoma chłopcami. Jeden ma 6 lat, drugi 9. W sumie Agniecha też ze mną poszła i się z nimi bawiłyśmy. Zarobiłam 10 zł. Lubię to robić. W sensie zajmować się dziećmi.
     Dziś rano o 8 pojechałyśmy z mamą na osiedle na rynek i kupiła mi 2 pary spodenek, ale w sumie mi się jedna z nich tylko podoba. Jednak co zrobić jak mam grube nogi i mi się obcierają. Tylko takie miały okey nogawki i wgl. Mama kupiła mi też KUBUŚ PLAY ARBUZOWY. Pyyyyyyyyyyyyyyyszny jest^^.
      Próbowałam zrobić pastę cukrową, ale mi nie wyszła i musiałam 2 razy myć kuchenkę, bo wykipiało.
       http://ask.fm/IwannatryYa <-- mój ask, chcecie-pytajcie.

           To tyle. Peace, joł.
                                                  
                                                                                        chewing gum

                                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz