sobota, 10 sierpnia 2013

dwanaście.

Cześć!
   Byłam wczoraj w Tbg po książki i zeszyty. Kupiłam też taki duży zeszyt, z którego zrobię pamiętnik. Zastanawiam się, czy nie obłożyć go w papier pakowy taki w lupy, zeszyty itp. Nie mam jeszcze tylko książki do matematusi i niemieckiego.
    Napisałam do Patu, że ją przepraszam. Wiem, jestem miękka i w ogóle, ale no jakoś tak.
    Szukam teraz gier CSI Kryminalne Zagadki Las Vegas, ale nigdzie nie widzę;c.
    Moja mama pojechała z tatem na pogrzeb do Rzeszowa, więc siedzimy z Agniechą w domu, oglądamy TV no i jadłyśmy pizzę. Kaśki wciąż nie ma. Ma wrócić jutro. Jutro też wyjeżdżamy. Jedziemy w Góry Stołowe. Będziemy w zoo we Wrocławiu:). Największe zoo w Polsce^^.
    To tyle. Czeeeść!
                                                                                                       chewing gum

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz