sobota, 24 sierpnia 2013

osiemnaście.

No cześć!
Słucham sobie mojego Zeusa: http://www.youtube.com/watch?v=2TPWkZn_szM
Czekam, aż Patu mi odpisze, bo potrzebuję jej pomocy w takim jednym teście. Sama sobie go nie zrobię, bo nie ogarniam mojego pisma. Dobra, napiszę, jak ja uważam, bo się nie doczekam.

  • Wielkość: duże. wybieram opcję, że udaję, iż mam dużo pewności siebie, bo ja uważam, że w ogóle jej nie mam.
  • Odstępy: duże. cenię wolność, nie lubię być przytłoczona i przebywać w tłumie.
  • Pochyłość: pochylone w prawo. nie zgadzam się z tym. jestem nieśmiała, więc zbyt nie lubię poznawać nowych ludzi. i nie wiem, czy jestem otwarta na nowe doświadczenia, może trochę.
  • Kształt liter: raczej połączone ze sobą. nie wiem, czy jestem logiczna, systematyczna i czy podejmuję decyzje po zastanowieniu. co do decyzji to tak.
  • Pętle w piśmie: wybiorę wąską pętle w literze 'l', bo ja w sumie nie robię pętelki. według tego, sama siebie ograniczam, co wywołuje wrażenie przytłoczenia. nawet prawda.
  • Pętle w piśmie: szeroka pętla w literze 'e'. jestem niby otwarta, a próbowanie nowych rzeczy sprawia mi przyjemność. co do rzeczy, to racja.
  • Kropka nad 'i': raczej bezpośrednio nad literą. przywiązuję dużą wagę do szczegółów, jestem zorganizowana i empatyczna. chyba nie zbyt. moja mama uważa, że nie jestem empatyczna.
  • Kreska w literze 't': na samej górze. jednak wątpię, czy jestem ambitna, optymistyczna może, ale za nic w świecie nie mam dobrego mniemania o sobie. W małym 't': krótka kreska. jestem leniwa i brak mi determinacji. no wreszcie coś mądrego.
  • Otwarta/zamknięta litera 'o': zamknięta. jestem introwentrykiem(?)-racja, tłumię w sobie emocje i nie umiem okazywać uczuć, strzegę swojej prywatności-baaaardzo, nie lubię ujawniać swoich uczuć. kropka w kropkę ja. 
  • Margines: chyba pisanie na całej stronie. trudno mi wysiedzieć w jednym miejscu lub zrelaksować się. mój mózg ciągle pracuje na najwyższych obrotach. w sumie nie wiem.
  • Nacisk przy pisaniu: zdecydowanie duży. nie mam problemu z zaangażowaniem i traktowaniem życia serio. mam tendencje do bycia zbyt spiętą i silnie reaguję na krytykę pod moim adresem. w tym jest trochę prawdy. 
  • Szybkość pisania: czasem szybko, czasem wolno. więc jestem dobrze zorganizowana, samodzielna, działam metodycznie, jednak jestem niecierpliwa, nie lubię opóźnień i ludzi marnujących mój czas. 
  • Podpis: nie mam podpisu, ale raczej jak się podpisuję np. na poczcie przy odbiorze paczki, to jest trochę czytelny, więc niby dobrze czuję się w swojej skórze, nie muszę udawać, ze jestem kimś, kim nie jestem. 
No to koniec. Dodam tu link z tym:
No i tak. Byłam dziś u Patu. Poznałam chłopaka mojej siostry ciotecznej. Przystojny, nie powiem. Wymieniałam z tatą olej w samochodzie. No i ogólnie dzień pod wielkim znakiem: ''RUCH''. Ale zero ćwiczeń. 
Przyszły tydzień pobudka o 6.30 rano, na 7.00 do pracy(jak pisałam, Gonia niańka) i do 16.00 albo później siedzenie z chłopcami, Olkiem i Antkiem. Pewnie wbiją też dzieci jakieś typu Adaś, Julka czy inne. Ale okej. Może kaska będzie za to. Zarobek zawsze spoko. 
Moje marzenie*-*.
                                                                                         chewing gum. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz