czwartek, 1 sierpnia 2013

drugi.

Niezbyt oryginalnie nazywam posty. Muszę nad tym popracować.
 Dziś już pisze drugi post. W sumie to nudy, a już kolejny miesiąc wakacji. Pierwszy spędziłam w większości w domu przed TV i komputerem, ale byłam kilka razy u Patu(moja BFF tak można rzec). Moja starsza siostra była z chłopakiem w górach, młodsza na obozie no i przez 5 dni siedziałam sama w domu do 16, bo moja mama musi pracować na wakacjach(dyrektor szkoły tak że ten). Ale już 11 sierpnia wyjeżdżamy w Góry Stołowe całą rodziną, więc sobie odpoczniemy.
 Niby mam 15 lat, ale taka nuda, że z Patu założyłyśmy sobie stardoll'a no i gramy tam. Mam działające 3 lalki, na których gram. Jedna nazywa się ohahehih, druga HEHESZKI13,a trzecia mjurjel. Ogólnie to jest spoko.
 Przeglądam właśnie sklep dizou na stardollu i słucham tego. Według mnie, ta piosenka jest świetna!
 Przejdę teraz do tematu książki, którą akurat czytam, a jest to ''PAMIĘTNIK KSIĘŻNICZKI'' część 3. Książka jest fajna. Opowiada o dziewczynie, która ma 14 lat i dowiaduje się, że jest jedyną dziedziczką tronu w małym państwie o nazwie Genowia. Jak tytuł mówi, to jest jej pamiętnik i opisuje w nim swoje życie.
 Mam w pokoju sztalugę, chociaż nie mam talentu do malowania. W sumie to żadnego talentu nie mam, ale okey. Jeeeeeeeeeeej!
 Tym oto optymistycznym gestem kończę swój drugi post.
                                                                                                                   chewing gum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz